неделя, 8 ноември 2009 г.

Моят спомен за 15 батарея

15 батарея започна да съществува през месец септември на 1981 година . Състоеше се от 3 взода. На първия взод командир беше Бойко Влахов на втория Георги Георгиев на третия Пейчев, но ето че съм забравил първото име.А командир на батареятя бе офицера Танев.Колко много спомени ми навяват само изброяването на имената.Приятели много ще се радвам ако някой друг реши да сподели какво си спомня. Изпратете ми го на имейл и аз ше го включа в този блог.

Тук ще побликувам и спомени със снимки.Но на по късен етап.

3 коментара:

  1. Стоян Щерев Стоянов 152-154 взвод.За този блог ми каза Евгени Петров.Кашик,много се радвам, че ще организираш събиране. Погледна ли сега назад се оказа, че наистина тази 15 батарея излезна славна, макар че навремето въобще не бях на това мнение. Сега съм в Сан Франциско и на самото събиране ще се опитам да Ви поздравя по някакъв начин. Празнувайте приятели

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  3. Предния коментар го изтрих защото е публикуван от анонимен автор, моля всички които желаят да кажат нещо да си пишат имента. Всяко анонимно посалние ще бъде изтрито.

    ОтговорИзтриване